my weekend... and so on

har haft en grymt bra helg!
Jag, Milla o jenny tog tåget till Stockholm där Lollo, Tony o Kiwi bor.
måste säga att jag har nog inte skrattat så mkt på en väldigt lång tid.
vi har spelat hazard, gått på staden, kollar lite os, ätit onyttigt, spelat kort o myst ;)
tack för en grymt kul helg!

Lollo, kiwi, Jenny, Milla o jag

Milla o jenny      kiwi


början av denna vecka (måndagen) har endast bestått av OS.
Folk säger att jag är beroende? må så va. börjar tro lite så själv. iaf efter idag.
för idag har jag hunnit med mkt. först ner till staden och shoppa lite så nu är jag fattig. mor o jag åt på subway, LOVE!! godaste ever!
Har även varit hos chefen och snackat jobb och sen varit förbi min morfar och så förbi en sväng på jobbet. så hela dagen gick och när jag kom hem insåg jag att OSsändningarna var typ slut, ! Abstinensbesvär  (stavning?)på en gång. men han att se individuella hopptävlingen i fälttävlan. KUL!!
så där har vi nog iaf ett bevis på my addiction.

mamma på Subway
mamma på Subway

simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Va mysigt! ^^

2008-08-12 @ 22:50:21
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha eller hur att DU är fattig, så mkt som du har jobbat så har väl du massa cash :P

2008-08-15 @ 18:15:02
Postat av: Tobias

Fy vad fult av dig!!!! (Jag syftar på sista meningen).

Är det så att du typ "lånat" den av någon i din närhet? för om det är så så är det helt okej med mig :)



så att du vet!!

Simma lugnt!

2008-09-13 @ 23:16:36
URL: http://swe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0