Thx Barnes & Noble?

Picture Alert!

-Ja, då har den dagen kommit. Den dagen som består av längtan efter något annat.
 
-Igår kväll såg jag en reklambild på internet från Barnes & Noble. Minnena kom flygande tillbaka. uhja.
Så dagen har bestått av återhämtade efter nattens händelser ((varför låter det så himla naughty?)) Anyway... Liggandes i min kingbed med laptopen på magen, har jag nu kollat igenom ALLA bilder från mina månader i usa som 15 åring (2004) vilka minnen I must say.. Nu vill jag tillbaka, fast jag måste väll jobba först så jag inte behöver simma över atlanten. Så bara för att jag har haft en hyfsat bra dag med bilderna så lägger jag in några. Ni har ju inte minnena men ni kan skratta åt hur jag såg ut för 4 år sen. Ja det får ni.

AASU

 jag o magnum 44?  me and lydia North Carolina nighstories aunt and uncle Mia strike a pose  kusin vitamin goes dumbo  jag ser allmänt bored ut my kingdom Tandem dive   splash connie, anna o Nick corn shawn - alltid lika intresserad jag nick o Justin  tybee road tybee beach  road till max? vi hade faktiskt kul tubing @ Richmond hill  shawn @ South Carolina downtown savannah,Georgia        jetski        I Wanna Go Back, Do You Wanna Come With? Please? Just Let Me Know =)

Θέλω να επιστρέψω

nja nu har det blivit på tok för många bilder ^^ den stora bilden är dock inte tagen 04 när jag var där senast utan är från AASU ((Armstrong Atlantic state university)) som min moster och hennes man vill att jag ska gå på 1 år eller så. ((dom bor typ 5-10 min gångväg därifrån)) well enjoy the pictures. I'm out of here. klicka på bilderna för att se dom större,,, you know it.
have a nice night och simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Malin Douhan

Jag vill följa med! :D

2008-08-28 @ 15:06:02
Postat av: Louise

Ja, får se om vi får någon rest resa! :)

Mest idéer just nu!

Men det skulle vara hur roligt som helst!



Miss you too! <3<3

2008-08-28 @ 23:50:54
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0