zeros vs friends vs Chris

sjukt härlig Onsdagkväll.

dagen kanske inte började hyperkul men slutade dock så mkt bättre. vid 18 var jag så rastlös att jag var beredd att springa ett maraton(!) men istället så åkte jag in stan o mötte josse. vi tog oss en tur till Steve's och fikade. klockan var då 19. Vi hade himla kul måste jag säga mkt prat o skratt alltid kul.. lite sång från katedralnollor också. Det är nolletid i Linköping.
Klockan gick o tillsist var den 22:10.. vi har då suttit på steves i 3 timmar. och inte fikade vi mkt. men man satt ju som gjuten i stolen. tiden går ju så fort när man har roligt :D
jossan   jag  

Åkte sedan hem med tåget, proppat.. längre tåg någon? träffade iaf Kalleponken ;) haha det var trevligt och himla länge sen. han var påväg hem från tjejen sin^^ som Boodh para ihop honom med i Italien ^^ sötnosar där
Påtal om Boodh så ringde han när jag hade kommit hem.. eller lite senare när han var påväg hem från efterfesten han befann sig på.. alltid kul att prata lite med han.. klockan gick o när vi la på tyckte jag lite synd om honom.. han skulle snart upp till skolan o räkna matte i 8 timmar.. jag fick ju sova iaf..
    KalleKalle   BoosikBoodh

Sen så såg jag något så grymt kul på tv:n innan jag somna..
Jay Leno var på och basketspelaren Chris Bosh, från Toronto Raptors,gjorde ett inslag där han intervjuade några spelare från de båda NBAfinal lagena (Boston Celtics o LA Lakers) Han är nog en av de roligaste männsikorna ever. jag skratta så jag grät ;D fniss jag somnade med ett leende på läpparna
Chris

Bilden på Chris får avsluta detta. vill ni se honom in action. kolla in OS semifinalen (o förhoppningsvis finalen) i basketen. han är med^^

Simma Lungt!


Kommentarer
Postat av: Louise

jaa, jag tyckte också den var bra! :D

2008-08-21 @ 19:45:08
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: tobias

fan va porrig...

2008-08-23 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0