It takes two to tango

It sure does...
But i'm ready^^


Det är egentligen lite galet det här med horoskop, och ändå läser jag dem lite till och från(senast idag hos jossan).
Som det där med turdatum.. visserligen hade jag förra fredagen som en av mina turdagar, enligt horoskopet, den fredagen var visserligen grymt härlig. men nu så är min nästa tur dag onsdag(?) nästa vecka. och då ska jag jobba. vad kan vara så bra med den dagen? kanske är det en bra sak iaf. för i resten av horoskopet stod det att jag hade tufft på jobbet(?)(men tur i kärlek^^) så kanske, kanske min chef kommer inhoppande på jobbet med löneförhöjning på onsdag, enbart för att det ska vara min turdag.
Inte så trolig med tanke på att jag har en okej lön och att jag jobbar natt, så chansen att hon kommer nattetid till lambohov är kanske inte så stor. Då tror jag nästan mer på tur i kärlek.. haha I wish ;)

föresten har jag en sjuk längtan till att gå på bio.. det är lite lustigt tycker jag ^^

I'm out of here
take care

Kommentarer
Postat av: Louise

ja det är jättebra här!

Har en hel del kvar att fixa i lägenheten och så. I helgen så ska vi träffa några vänner, får se om det blir utgång eller myskväll här hemma. :)



Händer det något skoj i veckan då?





Puss!

2008-12-10 @ 19:19:22
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vad vill du se på för film då? :D

2008-12-10 @ 23:36:04
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja tror mer på att du har tur i kärlek ;)

2008-12-11 @ 18:11:25
Postat av: millas sis

horoskop kan vara jätte roligt o läsa ibland ^^

tror du kommer ha tur i kärlek =)

kan ju alltid hoppas på en löneförhöjning, din chef kanske får ett ryck o dyker upp ^^

2008-12-12 @ 14:17:29
URL: http://tiinizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0