Hello, My name is...

uhj.. nu var det väldigt länge sen jag skrev här.
Dett kan ju bero på att jag nu för tiden aldirg är hemma, mer än och sover ett par nätter i veckan.
Jobbet och stallet tar upp min tid, och där imellan försöker jag hinna med att träffa vänner, fast jag måste erkänna att jag har varit grymt dålig på de sistnämnda.

Idag var det den årliga Caprilli-tävlingen, den som jag alltid kommer 2:a i.
Men iår skulle trenden brytas, och det gjorde den... Dock kanske inte till det bättre.
Det gick kanske lite för fort, eller lite för mkt utan styrning.
Jag får ta till de vanliga ursäkterna och skylla på matrialet. Hästen är det verkligen inget fel på, men martingalen var borta så jag fick ha en lös-spänd tidemannstygel för att inte hennes huvud skulle vara i taket. Så hade någon själ tagit bort achenremmen från tränset..
Ja, eller så kunde de ju kanske vart att jag bara ridit Ronja 3 gånger. och alla år innan har jag Ridit Jita på denna tävling, och henne har jag ju haft över 2.5 år?
Det tar ju ett tag att lära känna hästen^^

Imorn har jag stalljouren, så för min del så ska jag infinna mig i stallet för att morgonfodra vif 7 snåret. YAY?

Söndag är det hoppträning för Josse Esping. Såg med GLÄDJE på hemsidan där hennes hoppgrupper ligger uppe att jag hoppar i den sista, vilket betyder sovmorgon! Klockan 3 ska jag, Emma, Eva, Alex och Sarah hoppa. Det ska bli skoj.
Looking forward to it =)

Förövrigt så fick Ronja en förtidig julklapp idag. En ny mysig grimma =) hon vart glad...!
Emma och jag anmälde oss även till KM i Hoppning nästa helg.. uhja =)


Ronja och "hästskötare" Mette
Ronjas nya Svarta grimma
Emma Strikes a pose i stallgången

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Louise

tihi tack! ^^

<3

2008-12-20 @ 21:42:29
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0