It was sick!

Hela min fredag var helt twisted! och jag älskart!
Sjukt värd fredag asså!

Jag var helt opepp på utgång, och var på väg att skicka sms, innan min hopplektion, till josse och säga att jag inte orkade, men jag väntade med att skicka tills efter hoppningen. Och efter hoppningen hade jag värsta adrenalinkicken. Det gick faktiskt väldigt bra, det var första gången på "min" nya(?) häst och det var högre än vad jag någonsin har hoppat. Och det var Grymt kul! så jag var helt uppe i varv så jag åkte in till stan.
Och kvällen/natten blev inte värre ;)
dansa tills de stängde vid 03:00
Träffade även jerka ute, som faktiskt kände igen mig och tillochmed visste vad jag hette. Iaf vid 3 gick jag, malin, sara och jerka hem till Niklas och satt där och pratade till 06:13 då niklas ramlade in genom dörren. då begav vi oss hem. och jag var hemma vid 7 tiden på lördag morgonen.

Lördagkväll-natt spenderades hos josse. det var kul

Idag har jag vart i stallet och ridet ut på Jita, Erica och Hottan var med, Det var grymt skönt^^
nu ska jag sova, ska jobba inatt och 4 nättre till denna vecka, och med tanke på att min helg har bestått av allt annat än sömn så har jag mkt att ta igen ^^

Ronja, Ja, jag vet att sadeln,tränset,tyglarna och martingalen inte matcher, men man tager var man haver

Partypeople!!

I'm out of here
Later

Kommentarer
Postat av: Louise

Roligt med spontana utekvällar! :)



Puss!

2008-11-30 @ 20:15:56
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ni passade ihop, du och Ronja (:

Kram!

2008-12-01 @ 16:56:28
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: Louise

Yes, nu har jag flyttat. :)

Jag kommer jobba i en mataffär nu under en tid.



Jodå det är finfint med mig, själv då?



Puss! <3

2008-12-03 @ 14:23:44
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0