Loads of Ice, Bitte



Nu ska jag ÄNTLIGEN krypa till kojs =)
Efter en hård natts arbete är jag nästan klar för denna vecka, jobbar inte förens söndagnatt,
men nästa vecka går jag upp till 90%, vilket betyder MASSOR med mer jobb...
Ska bli skoj...och jobbigt
Iaf en fundering jag har haft under nattens gång:
-Hur lång tid tar det att åka till Branäs?
Någon borde veta, om inte annat Svensson som snart ska dit och jobba.
Iaf, resan dit är bokad=)
JOY! i Januari, det blir skoj





Igår skickades det iväg ni =)
NU väntar jag med spänning på fortsättningen.
Förstör inget nu Jenny

I'm out of here
Peace

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det tar cirkus plus minus fem timmar lite snabbt räknat.



Har du också skickat i väg tidningen FRIDAs SIFO-undersökning? :D

Eller är det ett DNA-test för att se om du, OLLE, är far till ditt oäkta barn?

Eller är det en beställning av 2000 ton winergum? eller kanske annat gummi? ;)

Eller har du kapat ditt huvud och sedan försökt mejla iväg det, men det gick inte in i cd-fucket så att du fick ta och posta det med paket istället?



Hur många dagar ungefär är det kvar tills dess att man får veta din stora hemlighet? (att du är egentligen en utomjording som precis skickat iväg kordinaterna för planeten jorden till dina överordnare på planeten Xerzvuosuisipopilop så att dom kan komma hit och zappa oss med zeipa-strålar av den 5:e graden.)



Ko-sim!

2008-11-26 @ 12:17:15
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Tobias Boodh

Det tar ca 6 timmar, om man räknar med några få korta raster. Ren åktid är det drygt fem och en halv... Men det kommer ju upplevas som trekvart med tanke på sällskapet! kram

2008-11-26 @ 18:55:45
Postat av: Louise

Men nu tycker jag att du får berätta!

Jag har också en liten hemlighet! :P





Puss!

2008-11-26 @ 21:00:57
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0