Natascha, You are...A GENIUS

Snön är här, och jag är glad.
Idag har mamma och lillebror bakat lussekissar och nu luktar det jul i huset.
Och jag har blivit inspirerad av Natascha Peyre, Ja lite osannolikt kanske, men nu har jag iaf hittat en julklapp till min mor. Tack Natascha =)

Förövrigt så har jag varit i stallet, det var mys med all snö. Lite kallt, fast det tycker jag alltid när kvicksilver saken ligger under 20 celsius...
Iaf var himla duktig och mockade åt 3 hästar, jag har ju faktiskt bara 2 ;) , och sen när jag var på väg hem gick jag förbi Ronja som stod och sov  (som alltid) och laddar inför dressyren, så jag passade på att ta kort. men jag tror hon hann öppna ögonen.

en snöig stallplan  en sömnig häst



Nu har tänkt hela natten och nu har jag nästan bestämt mig =) så nu ska jag sätta stenarna i rullning och få lite fart på det hela. och se om det känns lika bra om någon vecka. Let us hope so =)
Keep you fingers crossed!


Ja jag talar om samma sak som i feta texten i förra inlägget. Det blir en ny liten tradition med den feta texten i slutet av inläggen tills det hela avslöjas. Men nu märker jag att jag bygger upp förväntningar. Men igentligen är det ju kanske inget spec ;)

I'm out of here
Later

Kommentarer
Postat av: frida

jag blir helt jättenyfiken nu jenny! berätta på fredag, ok? ;)

2008-11-25 @ 08:45:38
Postat av: frida

jag blir helt jättenyfiken nu jenny! berätta på fredag, ok? ;)

2008-11-25 @ 08:47:47
Postat av: Louise

haha okej!

Väntar med spänning. :)



Härligt!

Jodå det är finfint med mig också.



Händer idag då?

Puss! <3

2008-11-25 @ 16:38:09
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tobias

Shit, man sitter nu på helspänn här asså. Skitspännande att få reda på "the big mystery thing", förresten så.. trådlöst.istheshit underbart med dubbel frihet när man "sitter på helspänd".



Förresten, är det så smart att köpa en rosa stringtrosa till sin mor i julklapp?... eller det kanske var rätt smart, undrar om min farsa vill ha en också?

2008-11-25 @ 19:22:38
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tänk dig om man skulle sitta på toaletten, helt förstoppad och igenproppad. Man sitter där på helspänn (det spänner som fan i magen tex.) och så helt plötsligt så händer det.... frihet.... för samtidigt som det lossnar rejält och skiten bara flyger ut ur röva så sitter man och skriver på en laptop med trådlöst internet, det är dubbel frihet det.



Anledningen till varför jag nu skrev något sådant här var inte för att jag gjort något sådant... än. (Men det kan komma att hända i framtiden skulle jag tro, att man sitter och skiter samtidigt som man surfar på webben). Utan det var mer en teoretisk förklaring, eller sammankoppling för mitt första stycka i kommentaren ovan ("Shit, man sitter nu på helspänn..."). Så att man förstår min lilla (nästan obefintliga) och dåliga komik i det hela.



Simma lugnt (men försök undvika latrinbassängen i sådana fall, tack)

2008-11-26 @ 12:24:11
URL: http://swe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0