I am working my butt off, Thank you lord!

Snabb blogg för jag har lite andra saker för mig^^

jag trodde jag hade sett allt, men ack så fel jag hade,
-för att förstå hela historien får vi spola tillbaka till sommaren då jag råkade zappa mig fram till eurosport 2 där dom visade em i armbrytning, varför ? jag har vid flertalet tillfällen sett olika udda "sporter" på eurosport 2, Men det jag fick skåda idag tar priset, lyssna på detta, jag såg inget mindre än
-VM i TV-spel närmare bestämmt Fifa 08
OH LORD! varför?
kul då, man fick se 2 huvuden (de som spelade) på ena kortsidan av tv, resten av skärmen var av deras Fifa match, det var nog det värsta jag sett!
Varför sända sånt skräp, lägg in lite hästsport istället ;)

Iaf så tänke jag direkt på Dannie, Joel och Ante som JÄMT nörda det under gymnasiet ;) sötnosar där

nee nu ska jag vidare ut i natten

I'm out of here
simma easy vänner =)

Btw Brynäs vann igen ikväll=) vi utökar ;) <3<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis gumman på födelsedagen!

2008-10-08 @ 18:21:19
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tobias

Grattis!! :D (i efterskott)



puss o kram

simma lugnt!

2008-10-09 @ 21:18:46
URL: http://swe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0