March Surprise versus Quinton

Sjuk o dan, men endå begav jag och Märta (march surprise) och Josse o Quinton oss ut på en ridtur. himla trevligt o mysigt i have too say. Josse är ju även hon som äger Märta.. himla glad att hon frågade om jag ville börja rida henne lite mer regelbundet nu i höst =) tack för en trevlig sväng josse =)

 josse/QuintonMärta


Hade jag inte mått så himla dåligt hade jag ridit Jitus med. Men hon fick Vila idag i stället. Vilket hon garanterat inte lider ett dugg av. får se hur pigg hon är imorgon på hoppträningen, eller aa markarbete över bommar står på schemat, så det blir väll lite mer åt dressyr hållet. Eva är då instruktör, hon är rolig o bra :).Men på söndag är det Hoppträning igen, då med riktiga hinder=) O josse som tränare(se bild) hon är sjukt duktig och man lär sig något nytt varje hoppträning och Jita blir som en ny häst varje gång=)
Senast jag hoppade med Jita var på hopptävlingen den 4 Juli, då lyckades vi ta oss runt banan med flest fel i Historien.. och den senaste hoppträningen hade jag den 8 Juni, den gick SJUKT bra och JIta hoppade bättre then ever och jag var i chocktillstånd på vägen hem från träningen. Hoppas det går lika bra på söndag. fast det blir nog lite lugnt då eftersom hon inte har hoppat på 2 månader. och inte jag heller för den delen. Men det kan ju inte gå värre än senast =) (hopptävlingen) Är iaf sjukt taggad och har sett fram emot detta for a long time now=) FINALLY!!!
En bild på världens sötaste får avsluta detta inlägg (eller fler för hon är så söt o bäst)
I'm out of here


Jitus o jag- trängbanan 2Juli2008 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0