Burn in hell

Ibland undrar jag om jag var född baklänges.
-För det går väldigt ofta fel för mig.

Som i Fredag-lördag natten.
Allt började med att jag klev upp 07:45 på fredagsmorgonen (måste vara något slags rekord).
Åkte till stallet och följde med Sofia till mjölby där hon skulle tävla. Det gick bra hon kom placerad 5:a i LB. och även 5:a i LA, fast det vara bara 4 placerade. Men so far so good. Solen lös och jag fick tillochmed lite färg på kinderna =)
Kom hem runt klockan 18. slängde i mig mat och somnade i max 1 timme.
Sen skulle jag jobba... hela natten.. efter en lång och rolig dag var jag helt slut. Vilket inte var så bra med tanke på de kommande 10 timmarna som innehöll slit på jobbet.
Men det gick rätt okej. inga större missöden. lite småsaker och mkt stress, men det är ju vanligt.

Det värsta var när jag skulle åka hem imorse!
Jag slutar 7. går ut till bilen(kanske lite tidigare ;) ). och det startar inte. (detta har hänt förut) jag blir arg och inser att detta kommer inte att gå. Måste nu springa till busshållsplatsen för att hinna med bussen som går 07:03. Klockan är 07:02 och bussen kommer, behöver jag säga att jag inte var framme vid hållplatsen.
Kul, Nu står jag, klockan 7 en lördagmorgon, helt övergiven och ensam i lambohov.
Vad skulle jag göra? nästa buss gick 08:03, ja dom går väldigt ofta bussarna.
Ne jag ville hem, hade ju inte sovit på typ 24 timmar, Var hungrig så jag höll på att spy och till råga på allt var jag även kissnödig.
Jag fick glatt (?) ta mitt pick och pack och börja gå hem.
ville ju hem fort, jag skulle ju nämligen jobba en natt till och måste då minst sova 8 timmar, annars blir man sjukt trött framåt halv 4.
Promenaden tog 1 timme och 17 min typ.
Jag gick ju den långa vägen hem. men det kom jag inte på förens efter ett tag och att vända var inget alternativ som lockade.
Men jag genade genom universitetet, valla och gamla lkpg.
det ända pluset var solen och den ofrivilliga motionen jag fick. Trevligt dock att se lite av lkpg.
Fast hade kanske valt en annan tid är klockan 7 en lördagmorgon...

I'm out of here
Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-13 @ 22:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0