Hell Yeah

ÄNTLIGEN!!!!!!

Idag var det Brynäs tur.
Dom vann med 6-1 mot Linköping!
Och Lindbäck var riktigt bra! Skönt att se!
Jag har nog aldrig varit så glad över en seger,
eller jo det har jag nog.
Men fan va gött.. och 3 himla viktiga poäng inför slutstriden kring sträcket.
och de gick ju upp på slutspelsplats. Dock med samma poäng som modo fast med bättre målskillnad.
Dock så är målskillnaden sugit dålig och jag hoppas att den inte avgöt i slutändan.
Brynäs har även en match mer spelad.. så jag hoppas att modo,djurgården,timrå,skellefteå och rögle förlorar varje match =) och när de möter varande kan de få spela lika^^
Sen hoppas jag ju såklart att brynäs vinner alla matcher som är kvar.
De har ju flest kvar på hemmaplan, vilket kan vara bra för dom.
De har ju inte vunnit på bortaplan sedan november 08.
Inte bra inför det stundande slutspelet.
Ditt de förhoppningsvis kommer.
<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad roligt!

Måste ju få se den. Jo, men jag kommer hem helgen efter, syrran fyller ju år! ^^



Det är finfint här, hur är det i lkpg då?

Saknar dig också! <3

Puss!

2009-02-13 @ 15:18:44
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, ja! Det var läskigt! :D





2009-02-13 @ 16:39:28
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0