MondayNight

väldigt ovanligt att jag är hemma denna tid på måndagar, då jag nästan alltid jobbar måndagnätter.
Skulle egentligen jobbat inatt men pga av min onda arm och hjärnskakning så är jag hemma idag.
Det tråkigaste är att jag inte ens kan spela Wii eller guitar hero,
har ju grymt ont och kan inte böja min arm så jag kan hålla gitarren.
Kan dock spela bowlingen på WiiSport...

Men helgen var skoj iaf.
Sitter nu och väntar på bilderna =)
Dom är rätt knasiga, men hela helgen var lite knasig, och allt jag sa uppfattades fel.
Med all rätt för det lät konstigt.
Tillexempel så låg vi i sängarna och skulle sova. då tänder Viktor lampan och jag utbrister:
-Åhh! rätt i ögat Viktor!
Alla skrattar, för dom har sådan sexistisk fantasi ;)
Eller en annan replik som var en rolig en.
Vi var sega efter andra dagens skidåkning, eller jag hade ju inte åkt, men jag hade ont överallt,
Jag ligger i våningsängen där nere och Eric ligger i överslafen, även Viktor är i rummet.
Jag ska sätta in laddaren till mobilen i väggen men det funkar inte. Jag blir sur, viktor och eric skrattar.
Jag utbrister
-Eric!! kom ner och stoppa in den då!

Nej, jag tänker inte innan jag pratar
Men det är ju alla andra som låter deras fantasier flyga iväg.
Jag menar ju inget sånt liksom ;)

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Millan

haha Härliga tider :p

2009-02-10 @ 16:25:57
URL: http://ignominous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0