The 89ers Boy

Jag är inte rik längre.
Ja, finanskrisen slår till även hos mig.
Eller så är det shoppingJenny som slagit till.
Jag kan inte rikitgt bestämma mig...

Anyway, Livet leker och jag är grymt pepp
på det mesta just nu.
Tillexempel nästa vecka då jag
ska ha så himla skoj och bara ta det lugnt, om man bortser
från mitt arbete som fortfarande måste utföras. 
Även helgen vecka 9 då jag blir stadsbo för första
gången i mitt liv. Nya Tanneforsvägen 28 B.
Oj vad jag kommer störa mig på
Bussar, männiksor och lastbilar. Säkert endel grannar med

Kommentarer
Postat av: Louise

Men hallå?!

Ska du flytta?! :O

2009-02-13 @ 00:34:35
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Millan

Jaha! Här får man höra av sin MAMMA att du fått lägenhet! besviken ;( Men grattis! Vad roligt! Hoppas jag får komma o titta ;P

2009-02-13 @ 22:28:04
URL: http://ignominous.blogg.se/
Postat av: sara

Då får du komma och låna mjölk av mig hehe ;) bara ringa vettu hahha

2009-02-17 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0