Been there, done that

Oj oj oj, länge
sen jag skrev här!
Mitt uppe i min Semester och jag längtar något grymt till utlandet.
Någon vänlig själ som vill med? och som faktiskt har råd?
VILL VILL VILL!!

Vill ju såklart till USA igen. Men ingen idé att åka dit nu, vill ju hälsa på släkten då med. och dom kommer ju till Sverige snart.
Men mamma och jag funderar på att åka i höst! skulle vara skoj!
Först New York ett par dagar. Sedan ner till Släkten i Savannah. och sedan en vecka med mamma och moster i Dominikanska republiken.
Mja, det där med New York är ett stort frågeteckan men dominikanska republiken kan mkt väl vara verklighet.
Jag sparar för fullt och nu laddar jag.
Mamma är kanske inte lika övertygad men moster och jag tjatar!

Men jag vill åka nu med! Fast kanske inte med min mamma.
Inget fel på henne, hon är ju bäst. Men iaf =)


Savannah, GA

Dominikanska Republiken



Annars har jag inte gjort så mkt.. Vart mkt med hästarna.
Quinton är min nya vapendragare. Vi tävlade för första gången den 21 juni. det gick inte så jättebra, men han var fin.
En bild på Q får avsluta dagens inlägg.

Q och jag

I'm out of here
Later

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Heej sötboll!

Det är finfint med mig, hur är det med min favorit?

Saknar dig också!

Puss <3<3

2009-07-09 @ 18:49:44
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Oj! Ska du bo hemma i hos Kicki & Thomas då?

Jag har ingen resa just nu inplanerad, men snart så ska jag hälsa på familjen. :)



Åh, vad skoj! Skulle verkligen vara roligt och hitta på något vi fyra. :)



Puss

2009-07-10 @ 14:23:35
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ni är så fina du och Q :)

Hade bra!



Puss

2009-07-21 @ 12:47:11
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: Sofia

Ska vi dra till USA en vecka Jenny?! ;D



Puss

2009-07-21 @ 12:48:40
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0