Fear is just a feeling. Fear can never kill you

Gillar inte att leva i ovisshet. Det var vad jag kom fram till idag.
Mycket som måste tas reda på nu.
Och imorn vad det mys på g. men vem jobbar..? jo jag, sug på den!

-Måste fixa ny lägenhet. ASAP!
-Måste ta reda påt!!-blir galen
-fixa hösten- största frågetecknet ever
-hur blir det med djuret?
-köpa bil?- får krupp på kollektivtrafiken

Ne nu borde jag sova.. Imorn ska jag ta med mig min gamla häst Jita ut på hoppbanan igen. Det vankas tävling av högsta klass ;)Förra gången var vi felfria och lätt snabbast.
Dock var detta i November-08. Ett tag sen


Kommentarer
Postat av: Louise

Absolut! Vi tjejer måste träffas och skvallra lite! :D

Saknar er massor..



Pussar <3<3

2009-06-15 @ 23:49:10
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Sofia

Livet är orättvist ibland gumman, så e det bara :/

Puss Sofia! <33

2009-06-17 @ 15:12:25
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0