My Castle

Nja mer en bunker

Nu är jag utflyttad från mamma och pappas hus!
-Bor nu i Tannefors i en 2:a.
Hur skönt som helst. Helt ensam på kvällarna och det är så tyst att mina öron värker, på ett bra sett.
Eller tyst om man räknar bort alla bilar, bussar, mopeder, snöplogar, sandbilar och diverse grannar.
TACK GODE GUD FÖR ÖRONPROPPAR!
Men det är väll en vanesak... Jag vänjer mig nog tillslut... tror jag

Fått ganska bra ordning här nu iaf. Eller inte i sovrummet, där allt som inte är uppackat står. Plus att alla mina kläder fortfarande ligger i hockeytrunken.
-Ja, jag ska ta tag i det

Idag har jag iaf äntligen köpt min nya dator.
Johan och Mattias följde med till Norrköping.
Dom är rätt roliga,
Tack för hjälpen killar, då jag är totalt handikappad när det gäller dator snack.. typ ram minne, dual core och allt vad det nu är.

Hockeyn för idag:
Färjestad i Kvarten, inte så oväntat. Så om 4 omgångar vinkar vi hejdå till färjestad,( I Hope!) kan kanske sträcka mig till att det vagörs i 5 omgången^^ (eller mer i den 7 )
färjestad blir nog svåra tyvärr, men hoppet är det sista som överger en.


Jag känner mig allmänt trött på allt. Jag tror all snö som kom ner idag tog med min ork ner under jorden..
Nu ska jag äta upp min vindruveklase, sen ska jag nog sova.. eller se en film ^^

I'm out of here
peace dude


Kommentarer
Postat av: Josse

Så om 4 omgångar vinkar vi hej då till Brynäs ;)

2009-03-05 @ 00:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0