This is why life is so awesome

Äntligen!!
bara typ en kvart kvar!
SM-Slutspel på gång!
Krossa färjestad!

Brynäs <3



En kvart in i första perioden och jag är mega nervös och på helspänn.
0-0 än så länge.
båda lagen hart haft bra lägen.
Nu senast Widing.
Jonas Gustavsson är stabil


Brynäschanserna är många nu.
Mina grannar börjar nog snart undra varför jag skriker så mkt


Jag tror Rönnmark är köpt av färjestad.

Första period slut, Jämn!
Tycker nog brynäs är närmare första målet,
och det säger jag inte bara för att jag är brynäsare.
Så är det faktiskt!


Föresten, skräll på gång i skellefteå?
2-0 till SAIK mot LHC
Hihi detta kan bli skoj


FAN!!!!!!
Marcus pålsson..
0-1 till färjestad
Döda mig!


Vad fan hände med hockeyn från första perioden Brynäs?
Nu är det powerplay. Nu har ni chansen!!

Är det powerplay eller boxplay ni hade Brynäs?
Hemskt att se för mina Brynäsögon

HAHA!
Markström är skön.
Han har fått en varning. och han är inte ens på plan
Detta är slutspel när det är som bäst
(hade kanske varit bättre om det hade stått 1-0)

jävla bajs!
Andra perioden snart slut..
fortfarande 0-1
och jag måste åka till jobbet i periodpausen.
hinner nog se början på period 3 på jobbet. slutet får jag höra på radion!
för inte kan jag missa detta


Kommentarer
Postat av: Millan

haha rolig hockey-session :D

2009-03-05 @ 21:40:30
URL: http://ignominous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0