The naked truth

I have a confession...

Alla ni har rätt.. Jag är nog lite för inne i hockeyn för mitt egna bästa.
Men det är riktig kärlek!!
Kalla mig patetisk,men efter att brynäs 2-1 mål vart bortdömt i måndagens match så var jag så arg att mitt huvud gjorde ont en hel natt, var nära att kasta omkull/ta sönder diverse saker som tillhör mina päron och jag fick tårar i ögonen.
Ja, Jag grät en skvätt..
Jag säger inget om att målet vart bortdömt, säger videodomaren att det var hög klubba så var det väll de. Men fan ALLA vet att brynäs förtjänade att vinna den matchen, och de andra för den delen. Färjestad är bra, men inte oslagbara.
Hade de fått 2-1 målet hade matchbilden varit annorlunda. Istället blev det 3-0 och det var typ kört.
Jag är ledsen,arg men stolt.
Brynäs har gjort det bra, men det är inte slut än.. i morgon är det nya tag uppe i karlstad, och troligen på torsdag =)
Brynäs har inte vunnit i karlstad sedan 2002, Så varför inte ta chansen nu, det är ju liksom vinna eller försvinna.
Hoppet är det sista som överger en.

Annan liten pinsam(iaf för stunden) händelse inom samma ämne.
I lördags var det ju match, Jag såg den inte utan följde den via sportradion.
Brynäs leder, och är enligt experterna på radion de laget som för tillfället är bäst, ganska mkt bättre.
Iaf jag sitter i bilen och lyssnar medans jag är påväg att hämta upp jenny och milla på stationen (vi skulle ut och äta senare på kvällen och skulle träffas hos mig innan för lite drinkar och Guitar hero).
Iaf, jag kommer på att jag glömt köpa groggvirke och beger mig, med radio i örat, mot ica.
milla och jenny som inte alls bryr sig om brynäs stannade kvar i lägenheten och spelade GH.
Iaf färjestad hade iaf lyckats peta in 1-1 pucken en tid tidigare, och jag var förbannad.
När jag väl gick inne på ICA så var det slutminuter i matchen. och vad händer när jag står typ vid kassorna?, jo färjestad gör mål, och jag utbryter högt och tydligt:
NEEEJ!!! FAAAN!!!!!!!.
jag var inte ensam, alla bara glodde på mig, jag betalade snabbt mina varor och sprang ut från ICA, ledsen och galet arg!

Jag är nog lite konstig.
Men detta är äkta kärlek!
Den enda sanna kärleken(+familjen/vänner)

tragiskt? nja skulle säga att hockey är en livsstil som jag valt att leva

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Tobias

Lugna ner dig, bete dig som folk ;)

2009-03-11 @ 15:17:36
Postat av: Anonym

haha ja här händerde saker =)

2009-03-11 @ 21:41:01
Postat av: Sara

Synd att jag inte va på ICA just då hehe ; )

2009-03-11 @ 22:11:12
Postat av: Sofia

INFLYTTNINGSFEST ang I take it ise hehehehehe.. :P

Mitt humör är på topp just nu :D

Puss Och Kram Gumman :D

2009-03-19 @ 14:41:31
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: Louise

Hej sötnos!

Det är finfint här uppe, hur är det i linköping då?

Saknar dig också, hoppas att allt är bra med dig?



Puss!

<3<3

2009-03-20 @ 12:58:13
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag också! :)

<3

2009-03-25 @ 00:09:47
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0