he's king of the world

oj oj oj.
allt började några veckor före OS(ganska många). Ni vet när alla börjar snacka trupper och medaljhopp.
Jag som är lite av en sportnörd har ju såklart hållt lite koll på alla möjliga saker speciellt hästarna, simning och fridrott.
Och ett antal veckor före OS läste jag att Michael Phelps hade som mål att ta 8 guldmedaljer i sina 8 starter i OS. oh lord tänkte jag, detta måste jag se. vi minns ju hans 6 guld från aten-os.
så sant som det var sagt, os började i helgen och simningen lika så. jag var glad och så var tydligen michael med.
Han har i denna stund simmat 5 av sin 8 lopp och han har tagit guld i varje och slagit världsrekord i alla med.
Man kan inte annat än att beundra denna man. han är ju typ oslagbar. och det gör ju inget att han är pure eyecandy också nu när man endå är vaken 20 av de 24 timmarna för att se OS och hans kamp om medaljerna ^^,


Michael Phelps

nog om det. Nu ska ja snart iväg o jobba i 26 timmar... jag kommer bli trött.

simma lugnt vänner!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Som att se sig själv i spegeln ;) grr!

2008-09-06 @ 18:29:32
URL: http://swe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0