pathetic? eh.. yeah?

Jag startade denna blogg med ett löfte om att jag kommer klaga... och hittills har jag inte klagat så mkt tycker jag.
MEN nu är det dags. klagandet kan börja. för denna dag har gått allt annat än bra. Just nu vill jag bara hoppa framför ett (leksaks) tåg, inte ett riktigt. då blir jag ju mos..  eller in i en stor o vass taggbuske. Jag blir så arg på mig själv... morr
Alla som känner mig vet att jag är hyper bra på att tappa bort saker och glömma saker. jag menar.... ska man iväg vid 12 så kommer man iväg halv 1.. fast man har varit påväg ut ur dörren typ 20 ggr..

Allt börjde nog med att jag har jobbat i 26 timmar i streck och var så himla trött o seg. men snäll som jag är så skulle jag hjälpa till attt hämta hem några hästar från betet. stressad o trött som jag är åker jag hem från jobbet. byter kläder och kör väldigt snabbt ner till stallet. Mobilen är med. 1 timme senare när vi börjar rida hästarna tillbaka till stallet, efter allt jagande av Gordon ihagen, så märker jag att min Mobil är borta. men jag tänkte att den ligger säkert i bilen.
NEJ! det gjorde den inte. jag o pappa har nu tillbringat hela kvällen med att leta efter den i sommarhagen (den är stor), o i det höga gräset och på vägen mot stallet.jag har ju på ljudlöst så det hörs ju inget när man ringer.. jag gav upp och nu vill jag hoppa in i busken. MITT LIV är i den mobilen. alla mina viktiga nummer, mitt jobbschema, mitt egna nummer som är det ända folk har så nu kan inte folk få tag i mig.. damp. själva mobilen går ju att ersätta.. Även om den var dyr o mkt fin ;) jag vet jag är lite patetisk när jag säger att min mobil är mitt liv


så nu ikväll har jag mest varit arg för att jag alltid tappar bort saker. det blir ju inte bättre av att jag inte sovit nåt typ o har jobbat i 26 timmar O_o märkte även att jag inte ätit nåt idag så jag pallrade mig nyss ner till köket där pappa hade stekt korv. jag tog fram 2 bröd o skulle värma dom i micron.. jag värmde dom för länge o dom blev stenhårda..  vid det här laget så var jag mer irreterad än innan eftersom inget går min väg. ((detta är bara en av de många sakerna som gick fel under kvällens gång)) iaf det var typ de 2 sista brödena så jag fick minnsann äta de iaf. då inträffade nästa sak.. ketchupen var slut. bara en droppe kvar typ, så jag skaka ut det som gick.. det skvätte såklart mer utanför... men lite fick jag iaf.. jag går upp till mitt rum o börjar äta. jag tappar då korven, med ketchupen ner såklart, på min tröja, den var nytvättad..
nu vill jag inte ens veta vad som kommer hända när jag ska hämta morsan i ryd... antingen så kör jag i diket eller krockar. sannolikheten att jag överlever det en dag som denna är inte så stor. eller så blir jag rånad, våldtagen eller mördad i ryd? ja det återstår att se.. kolla corren imorn... så får vi veta svaret..

så nu ska jag aldrig mer stressa. jag ska även pierca mig så jag kan sätta dit kedjor så jag kan kedja fast alla mina saker i mig.. då kan jag väll inte tappa dom?

det enda som kan göra mig glad nu är om min mobil hittas under min kudde.....(kollar) den var inte där.. ne men helt ärligt.. pappsen o jag ska leta imorn.. kommer den fram blir jag överlycklig och glädjetårarna kommer spruta.. annars så kanske en lunch på Subway kan pigga upp mig typ 2 % men inte mer



en annan historia ( lite kuriosa)
jag har ingen hemnykel pga att jag tappar bort saker.. och att byta lås 1 gång i veckan är för dyrt.. iaf så när min mor o far var på semester i 3 dagar(?) så var jag o  min kära lillebror ( om man nu kan säga det, han är ju bara1 år o 11dar yngre än mig) ensamma hemma och då hade vi ju en nykel. min mor o far hade varit borta i några timmar o Husnykeln var borta. vem kan det vara som har tappat den? jag såklart.. vi hittar den iaf inte, jag får panik. ja menar nu inser jag att dom har helt rätt, vilket jag hela tiden under mina snart 19 år har nekat.

ryck upp dig jenny

simma lugnt vänner!
peace out

(det slog mig just att de är kanske lättare att hitta den i mörkret eftersom den lyser när man ringer då, eftersom jag inte har ljud på så hörs den ju inte ;()


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sista jag va på Subway spydde jag nästan för jag fick tag i en sån äcklig macka med bönde rpå som jag hatar mest av allt!

Så den lunchen blev inte så lyckad haha xD

Så jag föredrar hällere andra ställen inne i stan haha xD

Kram!

2008-08-15 @ 11:47:56
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: Louise

Gumman, jag hoppas att du hittar den! :)

Du ska se att den dyker upp snart.



Puss <3

2008-08-15 @ 14:41:37
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej, jag håller med dig! :)

tihi, har du hittat den än?

2008-08-18 @ 00:19:52
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken tur! :D

2008-08-18 @ 00:43:12
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0