sömnpiller någon?

Nu ligger man vaken här igen... insåg att eftersom vi(jag,milla o jenny) ska åka tåg till sthlm imorn så måste jag ha lite ny bra musik. så det var bara att ladda ner något nytt.
Tänka sig vad en gitarr o en grymt bra röst kan göra såhär på kvällskvisten.
hitta ny grym musik. bland annat från Secondhand Serenade. mkt bra musik. klassas som lugn rock. bra var det iafhär har vi han, John Vesely, gud på gitarr o har en grym röst =)
här har vi honom, John Vesely, gud på gitarr o en grym röst =)

nee nu ska jag krypa till sängs för imorn blir det en lång dag:D
Men jag rekomenderar att ni lyssnar på Secondhand serenade

simma lugnt^^

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack gumman! :D

Puss<3

2008-08-11 @ 20:42:28
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0