They Call Us Trailer Trash

- Jag tar en joint på kvällen, det hjälper mig att sova.
  Ibland tar jag en på dagen också.
  Ingen ska bry sig om jag tar en joint i mitt eget hem, säger Randy och sträcker ut sig i soffan.

Verandan som är uppbyggd framför dörren har ett stort hål i golvskivan.

- Det var min pappa som gick rakt igenom golvet i går, säger Kattrine.

  Det bubblar fram ett litet skratt.

Dyslexi heter diagnosen som ingen någonsin har brytt sig om att ge henne.
Det tog henne ett år att fylla i formulären för att få sjukförsäkring.
Efter varje försök fick hon tillbaka ett nytt formulär eftersom något var fel på det förra.
Som en ond dröm - satt på repeat.

- De kallar oss för trailer trash, men ibland får man helt enkelt lyssna på det andra örat.
  Vi är inte trash, vi är människor.


Sometimes life can be a bitch.
Now I see how lucky I am.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Louise

Juste!

Henne hade jag glömnt bort! Hur är det med dig då?

Allt bra?

Puss

2008-08-31 @ 22:10:50
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Kan tänka mig det!

Va bra. Jodå det är finfint med mig!

Vet inte rikigt, men det är mellan Bulgarien eller Turkiet. Ska bli mysigt!



Saknar dig också!

Ska försöka göra det snart. :)

Puss<3

2008-09-01 @ 00:48:30
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0