itchy

Segaste dagen på mkt länge
visserligen fick jag lite motion nere i stallet men annars har jag bara latat mig..
Mammsen och jag har legat i sängen och kollar 2 1/2 men. =D

insåg att jag hade ett ganska tråkigt liv för tillfället.. mest jobb för min del.
Vill åka iväg på semester... göttans! Gunilla som jag åker till på nätterna (hon jobbar i valla och jag i lambohov) åker till Madeira om 2 timmar, AVIS!
Det värsta är att veta att jag har råd att sticka iväg lååångt bort redan imorn, men själv är inte kul och vem ska sköta jobbet?
Alla är fattiga eller har inte tid att följa med.. Men jag får väll satsa på långsemester i sommar. Måste bara jobba ihop semesterdagar så det räcker och blir över ^^

Åh nu utlyser jag en nördvarning..
jag såg på ER idag.. någon mer?, iaf min favorit-doktor dog =( en lite tår infann sig i ögat när hans lillebror stod vid han när de drog ur sladden(?)
*puppyeyes*
Nu ska jag nog sluta se de

Återkommer troligen med roligare saker imorgon eller senare

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt att höra!

Jodå det är finfint med mig också. Jag har jobbat & i helgen var jag med några vänner ifrån västerås. :)



Ja, det var allt för lång tid sen! :/

Vi får bättre oss!



Händer idag då stumpan?

Puss!<3

2008-11-18 @ 07:22:12
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tobias

ER? whatta f*ck is that?... får jag rekommendera House istället?



2 1/2 men är förövrigt en av världens grymmaste serier! :D Så allt för tråkigt liv kan du inte ha just nu ;)

2008-11-18 @ 07:37:27
URL: http://swe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0