Like a Shooting Star

Glömde ju skriva om min lilla stjärna som gjorde mkt bra ifrån sig på hopptävlingen idag.
Är sjukt nöjd, med tanke på att de senaste 2 tävlingarna har varit sugíga (först rekord i flest fel, sen 40 i feber o halsfluss så jag fick ställa in dagen innan)
Framhoppningen var ett stort minus då hon vägrade på de 2 hindrena hela tiden.
Så när jag insåg att man kom in lite snett på hinder nummer 1 tog jag ett spö i handen, då hon genast blir mkt mer uppmärksam (och mkt piggare, även att jag inte ens använder de, utan bara håller de).
Hon flög över varje hinder och det var nog den snabbaste rundan vi gjort. Rekordfart. Christine (jitas ägare) och josse (min hopptränare) kallar henne racerjita nu ;) Lätt snabbaste tiden och Nolla i grunden =)
Hoppade dock över omhoppningen, för jag var sjukt nöjd att vi kommit runt utan några större missöden och hon var ganska taggad så det hade nog inte gått så bra. Men nu är jag åter laddad för nästa gång =)

Hon är finast min snuffs (dock vill hon ej stå still därav den suddiga bilden)
Från idag Från i sommras

I'm out of here
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0