The only way out is death

Ibland undrar jag hur jag tänkte..

Alla som känner mig borde veta att jag är typ väldens största chicken när det gäller skräckfilmer och sådanna läskigheter. Och nu har jag gjort det, jag har lyckats se några klipp från 2 filmer som jag genast insåg att jag var tvungen att se. Så nu laddas den första ner, Camp Slaughter aka Camp Daze, Och jag insåg nu när jag såg trailern att jag ALDRIG kommer våga se filmen, och den som redan är nerladdad till 89%.
den ska tydligen vara bra(?) enligt de som gjort filmen, den ska iaf passa alla som gillar gamla 80-tals skräckisar, Vilket jag INTE gör. De som har sett den säger att den är dåligt gjord etc, vilket kanske kan lätta på stämmningen lite. Men något säger mig, att om jag någonsin vågar se filmen så kommer jag nog gilla den. Jag får koncentrera mig på det positiva i filmen, de snygga killarna =) (medans de som sett filmen njöt av de bra dödsscenerna(?) Njöt kanske var fel ord...)
Klicka..You know you want to ^^

Den andra filmen är Trick r' Treat, men den har jag inte börjat ladda ner än, och den tror jag inte är lika läskig, den passar mig nog bättre... Eller en DVD-Box med någon säsong av vänner eller seinfeld passar mig nog bäst, då kan jag skratta tills jag gråter (vilket händer allt för ofta när jag ser de 2 serierna (= )

Nu ska jenny krypa till kojs, Hon har etikföreläsning imorn med jobbet (med lön *yay*) och sedan efter det är de Match (!!) Lhc- BRYNÄS (<3) JOY!

I'm out of here
Later Dude


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Du kan trösta dig med att "Camp Slaughter" är som en komedi för att den är så dåligt gjord haha! ;) Dåliga skådisar, dåliga effekter och svenska skådisar som pratar dålig engelska. :) Du kommer få dig ett gott skratt så var inte rädd. :D Jag och mina vänner brukar se den när vi festar för att få något att skratta åt hihi! Vill du se något som är riktigt läskigt kan jag rekommendera "Hatchet".

2008-11-17 @ 23:44:52
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0