Don't believe in fairytales. Live them.

Oh idag har jag tagit en trip down memorylane, i lathetens tecken!
uhja

Dagen började med lite Arkiv X tittande <3
och slutade med tillbaka tänkande på gamla serier. Och då kom jag på Sunset Beach, som gick på Tv4. Jag gillade verkligen den serien och jag följde alldelles för inbitet när jag var yngre. Jag måste säga att jag saknar den serien lite faktiskt. Den funka alltid, perfekt att nörda när man tillexempel var sjuk och var hemma från skolan.
Vi alla borde tjata på Tv4 att börja sända den igen, så man då och då kan ta en liten trip tillbaka i tiden=)
Tycker du inte?
Man kan ju inte låta bli att gilla serien. Vem hade inte en liten crush on Cole (Eddie Cibrian) eller Casey (Timothy Adams)??
ja dom är "gamla" men oj oj oj säger jag ;)

Kan fortfarande höra jingel som spelades i början och i eftertexterna, Trumpeter och saker.


"It was more wonderful than anything I have ever known in my entire life. Sunset Beach was such a magical place. Something amazing was always happening... I wouldn't have missed it for the world." - Meg Cummings

Kommentarer
Postat av: emelie

OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHH SUNSET BEACH<3<3<3

gud vad jag saknar det. missade inte ett enda avsnitt, och ja cole och casey var ren kärlek. och ja, jag tänker ringa och tjata på tv4. gud vilka minnen som kom tillbaka..

2008-10-23 @ 17:06:33
Postat av: Louise

Aw, tack gumman! :D <3

2008-10-23 @ 21:55:15
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0