give me the dream.... and one million dollar =)

uhja nu mår jag äntligen bättre igen =) inte bra , men bättre..
Bra det, för morgondagen består av tandläkarbesök, bankbesök och jobb.

Nu under dagen och kvällen har jag börjat få värsta cravings över att åka till usa. Det är galet.
Jag vill!!!!
Just nu står Los Angeles högst upp på listan.
Så nu måste jag åka=)
Jag drömde bästa drömmen inatt, och jag var i Los Angeles då, de är nog därför jag tänkte på det just idag, fast jag har ju alltid viljat åka dit..


Så nu måste jag jobba sönder mig så jag kan åka. själva resan dit har jag råd med idag, men allt som tillkommer, boende, att leva, shopping =) mja allt det har jag inte råd med ännu..
Jag ska nog spara massor av pengar så jag kan åka till New York och Savannah när jag ändå är där.
En roadtrip genom det stora landet i väst har alltid varit drömmen=) 

Jag tror jag är beroende av att resa, för hade jag tid och pengar så skulle jag inte vara hemma många månader om året.
Ända sedan jag var liten har jag viljat resa jorden runt, o jag vill det fortfarande. Men de får vänta, först blir det Usa-runt.

usch, blir ju galen bara av att skriva om det, nu blir det att lägga undan X-anatl tusen i månaden så jag kan åka sen.
Hmm får se hur det går med de, när jag redan nu försöker lägga undan till flytten... men jag väntar hellre med att flytta hemifrån än att åka till usa igen.
Så innan jag flyttar ska jag resa sönder mig =)

Någon som vill följa med på någon resa?

I'm out of here dude
Peace

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt! :)



Okej, bra att du vilar lite då.

Idag har jag bara jobbat fram tills nu. Så jag vet int vad jag ska göra resten av dagen. :)



Händer i helgen då?



Puss!

2008-10-16 @ 14:34:39
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0