Run Bitch Run

Tidigt förvandlas till sent...

Ja, jag hade planerat en lugnt hemmakväll denna fredag, men ack så jag missberäknade.
Åkte till Ekholmen vid halv 9, där var vi hos elin ett tag, mkt trevligt. Sedan begav vi oss in till stan och hade mys. Jag som sa till mig själv innan jag åkte in till stan att jag inte skulle bli så sen, eftersom min lördagmorgon skulle bli tidig, 08:00...
Men fan klockan ticka på och när man kommer hem från stan så står klockan på 04:30 (?) Jaha vart tog denna fredagnatt vägen??


Kommentarer
Postat av: Louise

ah juste!

Hälsa grattis ifrån mig! :)



Jag var i stan med tony igår och idag har jag varit på gallerian och bara fönstershoppat! :)

Ska packa imorgon tror jag.



Hur är det med dig då? Bättre idag?

<3

2008-10-18 @ 22:15:40
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0