Spin that record babe

"jag dansar aldrig nykter"

detta är en fras som jag använde ofta på krogen, då jag anser att jag är nykter så länge jag inte har däckat av alla drinkar;)
Men i lördagsnatt insåg jag att jag hade fel...
Jag var nykter, fyllechaffis, och vi var på krogen. Och gissa vem som finner sig själv på mitten av dansgolvet? JO visst var det jag. Insåg att jag dansar ju bara när jag är nykter, även om jag var lite borta pga min medicin (?) fniss, Hade himla skoj iaf, och jag tror jag dansa mest. Fast jag vet inte om man kan kalla det jag gjorde dans, men jag rörde mig iaf någorlunda till musiken

Mer detaljer och bilder från helgen bravader kommer inom kort, för nu är jag på jobbet och har egentligen inte tid att blogga.

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe va bra! :)

Javisst du! Inatt så åker vi iväg.

Ja, jag känner dig allt för väl. Jag ska berätta allt när jag kommer tillbaka. :)

ah okej!



Puss! <3

2008-10-20 @ 17:02:13
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0