Redheaded Angel

(går)Dagens goda gärning

jag insåg att jag är en ängel, och ja, jag blev även kallad kvällens ängel igår.
Stressad och sen till jobbet begav jag mig hemmifrån vid cirka 20:35, För att innan jobbet åka o tanka eftersom bensinen ÄNTLIGEN är under 12 kronor (11:49kr).
När jag rullar in på macken i Vikingstad och hoppar ut bilen står helt plötsligt en kille i 20 års åldern framför mig. Vart han kom ifrån hann jag inte se eftersom jag var 100 på att jag var ensam på macken.
Iaf han och hans Farfar hade fått bensinstopp och dom hade inte kort utan bara kontanter, och eftersom macken var stängd så kan man ju bara tanka med kort, vilket då jag hade=)
Så Farfar räknade ut att det behövdes cirka 2-3 liter till närmaste mack. Så jag tanka från mitt kort till dom. Ja kalla mig idiot, men jag vart erbjuden en gps som pant så att jag skulle få tillbaka pengarna. Men jag hade ju verkligen inte tid att vänta på att dom skulle komma tillbaka med växel, dom hade bara stora sedlar. Så jag sa snällt att jag hade verkligen inte tid att vänta så det fick va.
Jag började tanka min bil och dom gick tillbaka till sin. Sen kom dom tillbaka o tacka mig igen.
Kul att man kan hjälpa till=)
Jag menar, vem vill stå mitt ute i ingenstans en söndag kväll? Inte jag.

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Louise

Va snällt av dig gumman! :)

Jaså? den är ju bara såååå god den glassen!

2008-10-21 @ 01:30:56
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0