Can you fold a paper airplane, put me in it, and then throw it to the other side of the world? *puppy eyes*

Svaret är med största sannorlikhet Nej... men just nu vill jag.
JAG VILL!! JAG VILL!!
Skulle vara grymt skönt med en liten trip iväg från kalla Sverige, speciellt när man som jag jobbar de kallaste timmarna om dygnet, natten.. varje natt går jag och väntar på att första isen på vägen ska komma fram och att regnet som faller var eviga natt ska förvandlas till snö.. tro mig det känns som om det är nära nu... om det nu skulle hända någon natt så hinner väll det försvinnna innan alla andra vanliga svenssons vaknar i landet... But anyway, tänk vilken natt det skulle vara. jag som älskar mitt jobb o älskar snö,,, fast en strand skulle ju inte sitta helt fel just nu ((mina fötter är isbitar))

Vill någon vänlig själ följa med på något kul äventyr?
Tänk, Sol o Bad, ta det lugnt, leva gött, flyga, springa runt som en galning på flygplatser och shopping i massor!!! ((ett måste på varje resa, man ska alltid ha med sig minst 2 saker hem som man aldrig sett eller haft tanke på att köpa innan, och som man säkerligen ångrar 1 vecka senare.. jag "shoppar" för tillfället på internet för att få dendära utlandskänslan, att ha något nytt som inte är köpt i närmaste stad liksom))
 

Either way, I'm going =) when I have the time n money ^^


I'm out of here.. simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh de låter ju inte helt fel o åka iväg =D

Jag förljer gärna me dej på kul äventyr, lätt asså =D

2008-09-11 @ 15:47:04
Postat av: Louise

Ah, okej!

Visst var det! :)

Kom precis hem från ett spontant bio besök med han nyss! :D

Va gör du då?

2008-09-11 @ 23:44:31
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi kollade på den senaste Arn filmen! :)

ah okej! :)

2008-09-12 @ 12:51:14
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Millan

Jaaa jag vill resa x)

Förstår att du är pepp nu när du fått massa pengar :P

2008-09-13 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0