I just want to make you proud

Oja Malin är typ bäst, det är något jag glömt säga ;)

De flesta som känner mig vet att enda sen jag var en liten knodd, eller aa sen början av tonåren ;), har jag gillat Simple plan. Enda sedan jag hörde en livespelning från japan av låten Perfect så har jag varit såld. Detta var då typ 02-03, låten kom ut 2002 och konserten, som liveinspelningen var ifrån är också från år 2002, fast jag kanske hörde den 2003.. minns inte riktigt men iaf, really got goosebumbs then =) den har varit med mig sen dess och den är bäst..sedan kom de ut med nya skiva år 2004, jag låg hemma och var sjuk, och min bror hade fixat skivan.. jag lyssnade sönder den.. bokstavligen, den är inte med längre pga alla repor ;) iaf och enda sedan dess har jag viljat gå på deras konserter... de hade en i Atlanta medans jag var i usa.. men jag gick inte. och när jag kom hem sen kom de till Sverige men de har aldrig varit någon som viljat gå och själv är ju inte skoj. ja menar, dålig ursäkt och dom har ju varit i Sverige massor, men jag la idéen på hyllan och där har den legat nu väldigt länge, Även fast Robin fick utbrott på mig och undrade varför jag inte frågat han ;). han åkte ju iaf utan mig för några år sen, blä på dig ;)

Men iaf, för att komma till sak, jag sitter iaf och nördar dom ännu... hemma, framför datorn, i duschen, i bilen, i mp3n, ja överallt. Dock har det tyvärr blivit lite mindre på senaste tiden =( dock så lyckas Malin med att få in dom vid alla tillfällen man ser henne. vilket vi alla tackar henne för.
Men iaf, förra helgen/veckan (?) så fick jag ett sms av Malin herself, och hon undrade om jag skulle med upp till Stockholm med henne o josse den 31 oktober och se Simple Plan. and I said YES(!!) ofcourse =)
YAY!!! Äntligen liksom =D
så nu är min simple plan konsert nerplockad från hyllan sissodär 3 år senare.
och gissa om vi kommer ha kul.. det roligaste är att man fortfarande kan alla låtar, every single word



Well I'm out of here
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Va roligt! :D



haha, min vanliga tur!

2008-09-12 @ 12:47:26
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tobias

Dreams DOES come true!!!



btw, jag var med robin i mediateket när han bokade biljetten. Jag skulle hängt med honom, men nja... hade fotbollsmatch samma kväll som jag inte ville missa.



Simma lugnt bruden! ;)

2008-09-13 @ 23:18:34
URL: http://swe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0