If I gave you an apple, would you bake me a pie then?

glad, trött och har ett knäckebröd i halsen.

nåja, det känns som de iaf. Pia som jag jobbar med har varit förkyld i typ månader, och hon har redan smittat mig och jag har blivit återställd, men nu är det på gång igen. redan i söndags började smulorna komma till halsen, nu idag när jag vaknade kändes det som om ett helt knäcke i halsen, så nu håller jag tummarna för att det inte ska bli värre inför helgen. då jobb står på schemat, och kanske något kul på lördagen ;)

för att berätta om något roligare så måste jag ta upp hockeysnackat igen =)
Brynäs vann igår igen! denna gång mot MODO med 5-4 göttans!!
och dom bästa är kvar på toppen =)
Veckans matcher blir allt annat än tråkiga, På Torsdag är det Luleå som står för motståndet, då kommer Storebror hit, han håller ju på luleå, så krig lär det bli;)
Lördagens motstånd står Lhc för dessa matcher är mäkta viktiga i mina ögon, det är nu man har chans att håna folk, dvs om Brynäs vinner vilket jag hoppas o tror ;)

nu ska jag se sytycd =) finalen yay

I'm out of here
simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Louise

jo tyvärr! :/

Får försöka att bli oftare. :)



<3<3

2008-09-30 @ 22:51:22
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

tack gumman! :D

2008-10-14 @ 22:12:31
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0