Paranoia = baseless or excessive suspicion of the motives of others

Jag erkänner, lite paranoid har man gått o blivit i sina dar... vet inte om man ska vara orolig eller ta det hela med en klackspark? jag väljer klacksparken..eftersom jag oftast bara är paranoid under en kortare stund, sedan blir jag vanliga jenny igen, men det kommer tillbaka när något lustigt och ovanligt händer.
Som du tillexempel kan läsa om några inlägg längre ner, ni vet när jag blev öronvittne till årets brott ;)

Iallafall, för att komma till gårdagens märkliga händelser. Jag jobbade mellan 21-07. Och vid sissodär 22:30 tiden var jag påväg från en brukare till kontoret (vid denna tid så går jag fortfarande, bilen kommer fram senare) Och när jag går där mitt på gatan mitt inne i Lambohov så hör jag något väldigt högt PANG! Jag vet direkt att det var ett skott som just avfyrats (detta tror jag inte för att jag gick i lambohov, utan för att det lät så) Jag kollar febrilt runt om mig för att se om det är någon mer där, eller om det ligger någon sårad på gatan. men nej, till min förvåning så var jag ensam. Jag började tänka att det kanske var en raket eller nåt, Men borde inte det lyst upp, jag menar det är ju grymt lite lampor i lambohov så det är ju verkligen kolsvart hela tiden. Jag utesluter raketen, med tanke på att det lät precis vid mig och jag inte hade sett något som lysste upp. jag komm till kontoret i en hel bit men lite skakande i have to say, kanske var det för att det var kallt, men men...
Sen tänkte jag att det var nog med största sannorlikhet en bil, ni vet som i alla amerikanska filmer: It was just a car backfire
Men skottet-teorin vore ju lite mer spännande ;)

och inte nog med det så gick jag hela natten, själv i mörkret, med känslan av att vara förföljd. Återigen så märkte jag hur mörkt Lambohov är nattetid. Jag var helt säker på att det viken sekund skulle komma någon bakifrån eller uthoppandes ur en buske, eller att någon äcklig människa skulle stå i någon av de alla trapphusena jag springer i om nätterna.
Det hela blir ju inte bättre när hela stan var begravd i dimma, man såg INGET!
Och Jag gillar inte dimma, jag tänker tillbaka på när jag såg The fog Med Lollo-söt och Paul-Robin i Valdemarsvik. Mördrömmar i 3 månader typ. Lollo tyckte det var skoj iaf, hon skrämmde upp mig varje kväll jag såg henne ;) <3

Men dom lät mig iaf vara ifred och jag kom hem från jobbet helskinnad, dessa läskiga typer till monster.

påtal om monster så var jag och shoppade lite nya filmer idag, till min kommande "ta-igen-mig-period"
-Monster's Ball
-Friday Night Lights
-Varsity Blues

Det blir nog en bra period =) plus att jag har 2 andra filmer i min samling som jag inte hunnit se ännu
-Spiderman 3
-Invincible

Måste bara avsluta inlägget med 2 saker.
1. jag har insett att man aldrig blir trött på att äta på Subway. Ärlig talat, just nu skulle jag kunna offra en arm för att få en finfin macka därifrån. Lätt den godaste "snabbmaten". Detta kan ju bero på att jag älskar mackor och inte är så jätte förtjut i pizza och sånt ;)
2.ALLA måste lyssna in Jon McLaughlin med låten
Beautiful disaster-Bäst ;)

    
Tryck på bilderna för att få dem större,you know you want to :)


I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Louise

Oja! De minnsa jag verkligen! :) <3

2008-09-25 @ 13:58:03
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0