She is the reason why I go out of bed every morning

Jitafluff är världens sötaste och bästa ever.. det vet vi ju alla och denna vecka har bestått av jobb(5nätter) o hästar..
Jita har fått massor av nya saker såhär till hösten.

-ett regntäcke
-ett fleecetäcke
-ett ländtäcke
-bakstrykappor
-en ny sadelgjord till hoppsadeln

Lönen? mja den börjar försvinna, sakta men säkert..
fast Eva var snäll och fixade regntäcket och sadelgjorden =) så jag har bara gjort av med pengar på de andra sakerna, plus lite nya saker till mig ;)

nu är det nästan klart iaf, att den 5 okt blir det tävlingsdebut för denna säsong. hoppning står de på schemat men höjd och hur många "klasser" återstår att se. Börjar nog lite lugnt pga av att de är första sedan sommaruppehållet och hoppträningarna är inte i full gång ännu.. men det blir nog skoj
-målet är att vara felfri och hoppa omhoppningen,
 fast jag blir nog nöjd bara det går bättre än i sommras (( typ världsrekord i flest fel ever på en banhoppning))

my love!


här går vi fint i form... NOT! men hon är bäst iaf


Snuffs är bäst!


Nej, nu har det blivit puttinuttit nog
I'm out of here

Btw, var hos niklas o kim med o firade annelies födelsedag i torsdags. Niklas nya tatuering är grymt fin. jag råkade smälla till honom rätt över tatueringen endast ett fåtal timmar efter att han gjort den, OOPS! My bad, SORRY ;)


Kommentarer
Postat av: Josse

YAY de händer ju nåt mer den 5e oktober :D

Bara för de kommer de gå x-tra bra för dej på tävligen :)

2008-09-15 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0