my pink fluffy clouds

Jenny sitter här lagom glad och fnittrig, med lite halv rödrosiga kinder ^^
-Gosh (A) jag och mina rosa moln
-du gör mig lite knasig ^^


Över till annat!
Snart ska jag in till Tannefors, där johan bor. Där ska jag tillbringa natten.
Sen imorgon (TIDIGT) så bär det av till Branäs för 3 dagar fulla med skidåkning =)
Megaglad! Ska bli hur kul som helst
Ikväll ska även jag och tobbe försöka hitta rätt på Maxi.
Vi dumpade Jonas, vilket jag tror jonas är ganska glad över, han jobbade tydligen till 21. och vi ville inte vänta så länge... och helt ärligt vem vill åka och handla sent en kväll när man jobbat? Ne, Jonas klarar sig nog ^^
Så nu ska jag bara vänta på att tobbe blir klar med sin tenta, hoppas det dröjer ett tag.. måste hinna duscha och diverse andra saker innan.

Mina helger blir bara bättre och bättre... och jag är faktiskt helgledig enda fram till vecka 7 :O
visserligen har jag helgen v.3 v.4(delar) och v.6 uppbokade men endå=)


     
Johan                   Tobbe o Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0