Living it like the guy from Abercorn street

Föregående vecka i kort då

Höjdpunkten var Norrlandskvällen i onsdags, Som jag har längtat.
-Detta är en kväll då min familj bjuder in Svensson familjen från slycke och Örnsköldsvik och äter Norrlandsmat, Pitepalt.
Bland det godaste som finns... Vi kallar denna kväll norrlandskväll pga att vi äter Pitepalt och det kommer ju från norrland, lika så min mor, mamma svensson och mormor & Morfar till svenssonfamiljen från övik.(man kan ju säga att jag, danne, johan, kim o niklas är 50% norrlänningar om man vill sträcka sig så långt) Denna kväll infaller vanligtvis 1-2 ggr om året, en på våren o en på hösten ( då mormor ellinor och morfar sören är nere ifrån övik)
Ser dock inte lika gott ut. men med en klick butter/lingonsylt =mumma

fredgen var det mysfest hos elin i ekholmen. Det var kul, även om alla inte mådde toppen till sist (nämner inga namn, men jag tyckte lite synd om josse)


Lördagen var det biljard med milla och boodh. mkt trevlig imo =) milla vann första, jag vann andra. Dock trodde tobbe att han vann, men nej.Bilen vart inlåst i parkeringshuset så vi + tobbes kompis som skulle åka med kom inte hem... men tillsist hitta vi skjuts av min bästa mamma =)
Haha och idag fick jag en länk skickade av tobbe till mig, det var en lägenhet som han tydligen hade hittat och nu ville dela med mig. Får se hur det blir med de va =)


I'm out of here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0