Life is too short so take that time and appreciate

Stockholm närmar sig med stormsteg
och idag förvandlades jag till Dj =) Jag ska bränna skivor till resan (undra om ngn mer gillar musiken?)
iaf detta kommer bli überbra =)
bara det inte snöar under tiden vi kör för det är inte skoj. Men första snön brukar ju försvinna rätt så fort.
Japp nu är det vinter i mina ögon. det första snön har ju trottsallt landat på Linköpingsmark i efermiddags och kvälen bestod av en liten snöstorm med snöflingor likande bandybollar=)
svårt att hålla sig på vägen med sin bil. men hel kom jag hem

fan vad tråkigt det blev idag, inlägget asså =)

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du är nog den enda i bilen som kommer att digga "musiken" :P hehe...



Kul kväll ikväll. Får det bli fler gånger tycker jag. :)



simma lugnt!

2008-10-30 @ 23:51:38
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha du va inte den ända som digga musiken :P

Ja tyckte ja o Malin hänge me bra oxå, du hade fixat mkt mkt bra musik måste ja säga =)

Guldstjärna till dej :)

2008-11-01 @ 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0