bless you

NYTT REKORD!!!!

4 NYSNINGAR I RAD!

ni vet när man nyser flera gånger i rad utan att ta luft, ja mitt gamla rekord var 3. vanligaste är ju att man nyser 2 ggr sen är det bra va. Och jag har länge funderat på om det går att nysa mer än 3 ggr, o titt på fan idag fick jag svaret. Cirka 2 sekunder och en ond midja senare hade jag det nya rekordet i min hand.
Det där med ond midja, eller aa i midjeområdet, kan förklaras snabbt med att man fick ont efter alla nysningar.
Hur glad jag än blev, så var det hela slut inom loppet av några sekunder. Jag kippa efter andan och gick sedan vidare genom huset. Glad och mäkta stolt över min prestation. Trots att både luft och min känsel i midjan försvann.

Kan man nysa 5 gånger?


I'm out of here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0