Embarrassing? eh..you think!?

Ja, det blir inte bättre asså..
Minns ni den tiden så blogg inte var stort, men det fanns en funktion på flera olika sidor som kallades dagbok (dagens blogg)
Jag satte mig idag och kollade igenom min gamla dagbok aka blogg på en gammal sida som jag inte varit inne på under en lång tid... de första inläggen var från våren 2002.. jag var 12 :O
Behöver jag säga att jag skämdes över mig själv? oh lord, jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta. det vart nog båda till slut.
Det var en lite trip down memorylane vilket är uppskattat, men oj vad pinsam jag var som yngre, mja jag kanske inte är så mkt bättre nu men iaf.
Undra om jag sitter och kollar igenom denna blogg om 6 år och skäms lika mkt. Risk finns. I så fall är det väll för alla engelska ord o fraser jag lägger in.. det gör jag även när jag pratar... det märker man om inte annat i filmen från våran italien resa... dock måste jag säga att jag nog hade bättre engelska (stavning o så)  för några år sedan, det var dock det som var lite mer skoj att se..detta med att jag lägger in engelska i mina meningar, skrifter och mina konversationer är INGET nytt.

Men nog om de, jag har fått en ny lasst. Man skaffar ju några sånna under sin livstid och jag skaffar ett par under mina nattpass på jobbet, först var det mackor o jordgubbsfestis, nu är det Schweppes! OH god it's taste good ^^,
Men inte bara gott att ha till mackan en natt på jobbat, utan det är också bra groggvirke. ;)


finns som soda och mineralvatten


well I'm out of here
simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0