It's going down tonight

Ännu en av dessa sömnlösa nätter
-mja det blir ju kanske inte bättre av att jag sitter framför datorn, men men

när man ligger här i Kingen och drömmer sig bort i allt som tillhör proceduren sömn så får jag höra massa öväsen. typ motorcyklar och bilar som gasar runt.. Och då ska ni alla veta att jag bor mitt ute i ingenstans typ..
Antingen är det något inbrott pågång eller en knarkhandel. Jag har ännu inte bestämmt mig för vilket jag tror mest på, men Kvällsjenny (som tar över efter dagjenny runt 7) är helt övertygad om att hon just har blivit öronvittne till historiens brott.
-ja, se så paranoid jag börjat bli, jag talar tillochmed om mig sjäv i 3:dje person

hur som haver, en liten flicka som jag kan inte göra mkt åt det nu, så länge jag inte hör några skott eller dylikt så väntar jag med att ringa polisen ;) men jag har deras nummer uppskrivet på en lapp bredvid Kingen för säkerhetens skull.
-Man kan aldrig vara säker

Andra nyheter från denna helg kan vi samman fatta med 2 ord, PLUS o MINUS

PLUS:
-Fredagens dressyrlektion: gick Grymt bra, trotts att jag enligt eva "somna" stundvis (jag var trött)
-Krogen:
trevlig fredagkväll med trevligt folk
-Dagens Elit-dressyr: duktiga rappestadryttare försvarade rappestads färger väl, jag själv var åskådare och en hjälpande hand till Alexandra och hennes sötnos till hingst, Rubin =).Laget kom 2 (endast 3 poäng efter förstaplatsen) o alexandra vart placerad i varje start=) (även sofia o frida)

MINUS:
- Lördagens uppvaknande:
vaknade varannan timme mellan 06:00-14:30 MORR. och till råga på allt detta så vaknade jag upp till en mycket underlig nackspärr, hur kommer detta sig? vad hände igår?
-Hästar: Min underbaraste skatt, Jita, är halt! NO!! pluttan är halt i höger framben och detta är inte bra, tyvärr inte så ovanligt heller:( någon gång, i värsta fall ett par gånger om året ,så blir hon halt i de benet. Snuffsi


nu bör jag sova, ska upp tidigt imorn när jag ska assistera till domaren i dressyr, tävling imorn och jag är skrivare i klasserna LB:2 och LA:4. Heja Rappestad =)
jag o Monica kommer ha en trevlig stund med finfina ekipage =)

I'm out of here
Snuffsi o jag i sommras

btw, nu hör jag bara bildörrar smälla, dom är nära, nu måste jag spionera lite och se om jag kan få fram vilket brott som begåtts, catch you later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0