pray for me

Idag är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag =) Idag fredag blir min far 1 år äldre men han ser dock lika stilig och ung ut ännu, inga gråa hår eller slappa muskler så långt ögat nåt. Nej då, hans blondröda svall är kvar och hans kropp lika stark o muskulös as always, det ända som tyder på att han blir äldre är att han tatuering börjar blekna (den gjorde han i Danmark som 20 åring(?))
Grattis Pappa
<3


Igår, torsdag, var det Hockey. Brynäs mötte timrå, och efter fölusten mot Djurgården så var det nya tag idag
Och är det något som är värre än djurgården själv så är det ju detdära praktsvinet Challe Berglund, nuvarande tränare för Timrå och förevigt ett djurgårdäckel. Så nu var det revanschvittring. Spö skulle dom ha, och OM dom fick, Brynäs vann med 3-2 och vi tackar och bockar fr 3 nya fräscha poäng =) bara Lhc som har fler poäng.
Så efter dagens seger mot Timrå är nu jag åter på fötter efter tisdagens förlust. Gud vad jag gillade att se en sur och besviken Challe efter matchen *Evileyes*


idag har jag även hoppträning med jitasnuffs=) kommer bli überskoj, ser verkligen fram imot de.
sen är det fest och krogen =) men först ska jag vara social med släkt o vänner som kommer på besök...


läste något så himla kul, hihi jag citerar:
When did I realize I was God?
 Well, I was praying one day, and I suddenly realized I was talking to myself.

så nu vet ni varför jag är gud ^^

Idag fick jag min lönespec med =) *JOY* så imron kommer lönen in på kontot =)
Så nu ska jag börja spara till en soffa och en ny säng, den gammla börjar gå sönder efter alla nattliga bestyr ;) jag vill ha en rund säng ;) eller jag kommer nog hålla mig till en standard säng, men en rund skulle vara fränt(!). Men vilken kan slå Kingen?

nja det var allt för mig =) Ta hand om er :)

I'm out of here!

Klicka på bilderna för att se dem större, you know you want to ;)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Har din farsa en tatuering? :O den har jag då aldrig sett, hur ser den ut?



"den gammla börjar gå sönder efter alla nattliga bestyr" - Jasså jah ;) Vi kanske får va hos mig i fortsättningen då.



Simma lugnt?

2008-09-26 @ 15:33:32
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, jag är hemma just nu!

Det låter skoj, men vet inte än. Får se, ska upp tidigt imorgon..



När sticker du ikväll då?

2008-09-26 @ 18:12:55
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: emelie

grattis kan du säga från mig:)

heeh, vilket bra citat

2008-09-26 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0