Happy Valentine's day...the day after

Opepp till max, insåg jag i fredags morse, att jag minnsan skulle jobba HELA helgen.
Sug på den..
hade verkligen viljat göra allt annat än det denna helg.
Men jobbet är kul när man väl är där, men ibland är fredagar och lördagar gjorda för annat!

men iaf.. hade en trevlig, och stressande, helg.
Min Valentine-puss fick ingen, men dock fick jag en(flera) feting på kinden av en väldigt full Andreas.
Ja, han minns det Kanske idag.. är inte riktigt säker^^

Snart ska jag iväg till Ekholmen och krasha Josse och Marcus filmkväll.. Japp jag blev inbjuden.. vilka vänliga själar.
Eller Marcus kanske inte vet om det ;) Haha.. stackare.

Nästa vecka var tänkt att vara en slappvecka till max... men insåg nu att den är ju fullbokad redan nu.. eller inte helgen, men det brukar ju inte bli några problem att fylla upp den tiden ^^

Jag måste ju bara nämna något om Melodifestivalen.. Jag som vanligtvis inte följer det fullt ut,.. utan kollar när jag inte har ngt att göra eller jag lyssnar ju igenom alla låtar.. Men iaf, Dom sa att gårdagens startfält var bra. Vad vet jag..
Men det är något med Måns, han är ju ett av de bästa ögongodisarna, speciellt när han har en skräddarsydd smoking på sig. GAAH!

I'm out of here
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0