I feel..

denna helg har varit lugn och skön och jobbíg.

fredagen bestod av Hoppträning sen korvbastukväll hos boodh, där även frippe,ulvan,clas och jonas infann sig. Mkt trevligt med bastu och , för mig, ofrivilligt poolbad i 11 gradigt vatten. sen sopade jag banan i guitar hero. Eller inte(!)
Clas var nattens ängel som gav mig skjuts hem =D
Kom hem runt 01:15 somnade dock inte förens 2-halv3 vilket inte var så bra pga av att...

... Lördagen bestod av jobb i stallet mellan 07-19.
en trött jenny släpade sig själv ur sängen vid 06:30 (ungefär).
Jag överdriver inte när jag säger att jag gick, bar tunga(!) saker, slet och kämpade i 12 timmar, mina fötter var inte dom samma på kvällen sen.
Jag skjutsade mikaela till 20 över 8 tåget. sen la jag mig på sängen och kollade på tv (eftersom min dator inte funka xD) sen vid 21:30 somnade jag och sov gött till 23:03 då jag gick och borstade tänderna och allt som tillhör proceduren sänggående. Somnade åter 23:30 och vaknade...

...klockan 13:42 till min mors prat om att det var mat.
Gött att äntligen få sova ut =)
Så efter 15.5 timmars sömn,  och mkt vilande under söndagen så är jag nu på jobbet och ska nu jobba natten och måndagnatt.. sen helgen =(
Men jag är iaf väldigt pigg =)

I'm out of here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0