I'm the sunshine in my life

Jag blev lite orolig när jag fick veta att det tog 5-6 timmar att åka till Branäs.
När hade du tänkt att vi skulle åka på morgonen boodh? om vi ska åka skidor samma dag?
Du vet, jag är ingen morgon människa ;) hihi
Men det blir nog bra, I hope =)

nae jag har inte mer att säga



Jag har den där känslan av spänning och lite glädje, men egentligen borde jag nog vara lite mer åt det nedstämda hållet, det kanske blir ett slut på en era...
Men sån är inte jag ;)
Jag ser allt från den ljusa sidan istället och de finns ju inga riktiga Mörka sidor, men lite mindre ljusa kanske.
Men datta kan bli en rolig upplevelse imo.
hihi!

I'm out of  here
Later



Kommentarer
Postat av: Tobias Boodh

Ja, öppnar backarna vid 9 kan du nog räkna ut själv när det blir avfärd :) Då får väl sova i bilen första timmarna... kram

2008-11-27 @ 08:52:30
Postat av: Tobias

Som den fenomanala Tobias Boodh precis påpekat, "du kan ju sova i bilen de första timmarna." Eller om du vill vara vaken så kan du ju gå och lägga dig jättetidigt dagen innan så du typ vaknar vid typ 3-4 på morgonen eller när ni nu ska åka.

2008-11-27 @ 12:44:07
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag hoppas för gudsskull att boodh skämtar :O

klockan 3 :O nej tobbe nej

;)

2008-11-27 @ 14:21:45
URL: http://jeniff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0