I'm High On Life

Ni vet den där känslan man får nör man är glad/lycklig
Den där magkänslan, Man är så glad att det gör ont.
Vanligvis hatar jag den känslan, inte för stunden, men dagen efter då man vaknar och inser att det är för bra för att vara sant.
Men ikväll/natt var jag sådär himla glad och fick sådär gött ont i magen, och jag är säker på att imorgon när jag vaknar så kommer det vara den första morgonen efter ett lyckorus som jag inte kommer tänka som jag brukar.

Så Jennys bra vecka fortsätter =)
Denna vecka blir något alldelles extra, Thank god ;)


onsdag: jobb
torsdag: fick ledigt från jobbet= inget att göra =)
fredag: Stockholm
Lördag:mys
Söndag: hubertusjakt

I'm out of here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0