Back where we belong


åh mitt kära Brynäs <3


nerverna var utanför kroppen idag, och ilskan större än någonsin idag under hockeylördag, Brynäs mötte Rögle nere i Ängelholm. och det började inte bra, rögle tog ledningen med 3-0 och min ilska var på topp ;)
Men så plötsligt hände det, det jag väntat på och hoppats på, vändningen kom. Brynäs kom ifatt och vann sedan med 3-4 =) Gkädjen var maxad och jag trodde jag skulle explodera under den sista minuten då rögle tryckte på ganska bra i powerplay, men icke då. Brynäs vann och fick åter 3 poäng och är nu ÄNTLIGEN tillbaka där de hör hemma, på TOPPEN! Japp så är de, Brynäs ligger nu först i tabellen. Visserligen är det långt kvar till slutspel, men brynäs kommer ligga kvar, at least i hope so =)

Firade med en Mackor från Subway till familjen =)

Men nog om de, resten va helgen består av fest, jobb och hästar.
Igår, fredag, var det fest på snickaregatan hos boosik, och det var lika kul som alltid, sen krogen ett kort tag =)
Lollo var hemma från Stockholm, det var mys.
IMorn ska jag skriva igen åt domaren i LA:1. det är ju dressyr tävlingar i Rappestad, sen blir det lite mer jobb

I'm out ofe here
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Men bara "thomas" ...vad tråkigt :P inget sjömonster eller något sådant häftigt då?



Jo men jag tror nog vi kan var hemma hos mig, ett tag iaf. Men en ny rund säng hemma hos dig skulle ju inte vara fel. För det känns mer rätt hemma hos dig än hemma hos mig så.



Asså det var inte riktigt så jag menade, du känner väl mig? hur jag kan vara lite sådär småretande och elak utav mig? Du får mer än gärna använda dig av det uttrycket, faktum är att jag tycker att det är ett ganska häftigt uttryck, därav varför jag själv använder det. Sen kan jag ju inte direkt komma och bestämma vad var och en ska säga eller göra. Så go nuts, use tha magic sentence... whenever, wherever señorita! För det är ju ganska cooooolt ;)



Simma lugnt!

2008-09-28 @ 17:57:12
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: Louise

Det var mys att träffa dig! <3

2008-09-29 @ 22:04:30
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0