PartyAnimal

Äntligen, Jag hade ledigt denna helg!
Hur skönt var inte de då! Var verkligen länge sen. Antingen har jag jobbat eller varit i fjällen.
Så denna helg har varit grymt skön, dock så blev det inte lika mycket vila som jag hade tänkt mig.

Fredagen började med uppstigning runt 15:30 (jag jobbade ju natten mellan tors-fre) sen bar det av till stallet där jag hade hoppträning för Alex, de var kul.
Sedan fort hem och in i duschen för att sedan åka till Josse där det vankades festligheter på hög nivå.
Sedan krogen på de. En himla kul fredag... =)
Jag och josse var hemma runt halv 4-4(?) men somnade inte förens vid 5 kanske..
Och klockan 09:35 vaknade jag idag. NEJ TACK! halvsov fram till 12:15.
Jag kände mig lagom pigg och fräsch.
Min übersnälla pappa kom sedan in till ekholmen och hämtade mig.

Sen var det återigen dags för att försöka se något anständig ut,(vilket för dagen var ganska svårt) då Heléne på mitt jobb fyllde 50 och jag och jobbarkompisar skulle åka och fira henne. Jag vart utnämnd Fylletaxichaffis!
Ja,det var nog lika bra det, Hur hade jag annars mått imorgon? Dock körde jag inte dit.. inte helt 100 på att jag fick köra bil då ;)

Lördagkvällen har bestått av taxitjänster,slapp och bröder.
Efter att jag skjutsat hem Annika till Mantorp så åkte jag och hämtade hem min lillebror från Mjölby. Vi åkte sedan och shoppade på city gross, tydligen var cola viktigt?
sedan har kvällen gått åt till Melodifestivalen och diverse andra tvserier. Typ Chuck och Kyle.
Värd slappkväll!

Min kväll fick också en extra kryddning då jag fick ett fyllesamtal från ingen mindre än Johan.
Han har en tendens till att ringa fyllesamtal min storebror ;) Dock inte bara fyllesamtal, samtal överhuvudtaget, vilket alltid är trevligt.

Jag borde nu sova med tanke på att jag ska jobba imorn...
Nästa vecka blir slavisk. Jag jobbar 5 av 7 nätter och jag ska flytta.
Nej, jag vet inte själv hur det ska gå ihop. får nog kanske skjuta upp flyttningen till början av vecka 10.
Men så fort som möjligt ju, Vill ju inte betala dyr hyra och inte bo där.

I'm out of here
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0