My girl

Min helg har varit grym.
Skönt att äntligen ha en helledig helg, om man inte räknar med att jag börjar 21:00 ikväll.

Fredagen började med dressyrlektion, vilket gick ganska bra tillsist. Hon är en stjärna den där Ronja^^
Sedan fort hem och duscha för att sedan bege mig till Slycke, där kim fyllde hela 17 år. Lillkillen växer.
Sedan efter många om och men, så åkte jag in till krogen och träffade bla, Josse, elin, malin och sara.
Det var megakul!
Josse,malin o sara (dock en gammal bild)

Lördagen tillbringa jag i Gusum (jag tänker på lollo så fort jag åker mot de hållen) hos Noffe.
Det var nice =)
noffe

Söndagen är seg. Jag har haft hoppträning för Josse. Det gick faktiskt himla bra. Idga hoppade vi "titthinder", typ Vatten hinder, trånga hinder osv. Mkt kul och lärorikt. Ronja var bäst idag =)


Snart ska jag jobba så I'm out of here. Later

Kommentarer
Postat av: Josse

Inte förvånad att du tyckte lördakvällen va nice =)

Den var någ mkt mkt mysigare än fredagen ;)

2009-01-26 @ 10:58:01
Postat av: Louise

Åh, Gusum! :D



Onej! Jag tänkte att du var i Branäs! Förlåt! Bland ihop det.

Men jag planerar att komma tillbaka snart, då ska det träffas! Promis! Saknar dig massor ju! <3

2009-01-26 @ 19:53:14
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

hehe nee, du hade nog inte hittat mig där. :)



Ja, absolut! Du ska inte åka skidor snart igen hoppas jag? ;)



Puss!

<3<3

2009-01-27 @ 22:26:01
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Sofia

SÅ kul att det går så bra för dej och Ronja :)

Åå vill med gå på krogen :D

Kramar<33

2009-01-28 @ 10:52:41
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: sara :D

Va är de där för konstig bild hheh :P

2009-01-29 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0